Blogia
ASAMBLEA DE PARADOS MOLLET

Un puesto de trabajo para Juan.................................

hola sóc un ciutadà de mollet del valles que a tingut d’anar a viure a Tarragona a casa d’un amic, perquè des que em baix separa no tinc casa ia casa dels meus pares hi ha molta gent i no es pot viure, fa 3 anys i mig que estic a l’atur i 9 mesos que no cobro cap prestació, no tinc ni per menjar i tinc una nena de 6 anys que no puc mantenir i aquesta amb la seva mare, gràcies a déu, el que demano que si algú em pot tirar un cable, per poder treballar, o poder aconseguir alguna paga mentre em surt una feina, per poder menjar i no passar el que estic passant i també poder passar la manuntenció que porto 9 mesos que no la puc passar i anat moltes vegades a l’ajuntament a pedra treball o alguna ajuda i m’han donat llargues i un d’ells era josé medina que semblava que gaudia al veure així de malament! moltes gràcies i perdonar els meus comentaris i les molèsties que i pogut causar .. petons i abraçades.

Autor: Juan Guillen.

Facebook: Juan Guillen

0 comentarios